Najczęściej zadawane pytania. 

Jakie produkty dostępne są w sklepie obrazy-tryptyki.pl?

Sklep obrazy-tryptyki.pl ma w swojej ofercie szeroki wybór obrazów, fototapet oraz elementów dekoracji wnętrz. Znajdziesz tu galerię obrazów obejmującą ponad 4000 oryginalnych motywów, które można zamówić w formie ręcznie malowanego obrazu bądź cyfrowego wydruku na płótnie. Strona oferuje również szeroki wybór dekoracyjnych naklejek ściennych, a także liczący niemal 3000 wzorów zbiór unikalnych wielkoformatowych fototapet.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wybrany produkt wystarczy dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na temat kolejnych kroków zamówienia skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod numer 603-366-262.

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie obrazy-tryptyki.pl?

Dokonując zakupu na obrazy-tryptyki.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych (karta kredytowa/Visa, Mastercard, DotPay, PayPal) albo dokonać wpłaty przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak. Płatność przy odbiorze jest możliwa ia koszt przesyłki wynosi 25zł. 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest różny w zależności od wybranego typu produktu. z reguły paczkę wysyłamy maksymalnie do 3 dni od złożenia zamówienia i wybrania odpowiedniej formy płatności i zrealizowania jej.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki naszych produktów zależą od adresu dostawy ( jeśli chodzi o wysyłkę zagraniczną). Wysyłka w Polsce kosztuje 20zł przy opłaceniu zamówienia z góry lub 25zł pobranie. 

Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Zarówno obrazy, jak i fototapety pakowane są zgodnie z wymogami renomowanych firm kurierskich, takich jak DPD, DHL, UPS. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

Czy mogę zwrócić obraz jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania paczki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.